کلیپ تصویری اجرای زنده فرزاد فرزین در اختتامیه ماه عسل 92
 
 
 
 
ساعت : 15:39
نویسنده : عرفان

 

 

متن آهنگ :
 
نشستم هواتو نفس میکشم ، یه چند وقتیه حال من بهتره ،

دارم راه می افتم ببینم تهش ، منو این هوا تا کجا میبره

دارم راه میفتم ببینم تورو تویی رو كه یه عمره راهی شدی

مگه میشه رد شد نگاهت نكرد ببین توی آینه چه ماهی شدی

هوایی رو كه تو نفس میكشی دارم راه میرم بغل میكنم

توبا من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میكنم ..

هوایی رو كه تو نفس میكشی دارم راه میرم بغل میكنم

توبا من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میكنم ..

همه زندگیمو بگیری ازم بازم پای عشقتو می ایستیم

یه آدم تو دنیا نشونم بده بتونه بگه عاشقت نیستم

همه عمر من سجده كردم به تو من از حسرت غیر تو خالیم

هنوزم زمانه پرستیدن برام هیچ فرقی نداره كیم

هوایی رو كه تو نفس میكشی دارم راه میرم بغل میكنم

توبا من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میكنم ..

هوایی رو كه تو نفس میكشی دارم راه میرم بغل میكنم

توبا من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میكنم
 
 
 فرمت : MP4
 حجم : 23.13 مگابایت
 رمز : ندارد
 منبع : آپارات
 

 
 
پخش مستقیم از سایت
  
 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود کلیپ, اجرای زنده فرزاد فرزین, فرزاد فرزین, ماه عسل, ماه عسل 92, برنامه ماه عسل 92, احسان علیخانی, کلیپ تصویری اجرای زنده فرزاد فرزین در ماه عسل 92, تیتراژ ابتدایی ماه عسل 92,